Monday, March 22, 2010

Gelakkan saya!



GELAKKAN SAYA!







Kih3...
Kuiii3......
Saya neh sebenaqnya tekeluar dari landasan..
Hehek...
Maluw3.....
Nak taw sbab pa...

Haaa...malu...
Cuba tgk url kat ats tuh.. 
www.publicadmininfo.blogspot.com kn?kn?

ahahahahah..
pada asalnya..
blog neh kononnya saya nak masukkan info2 psl pengurusan awam..
sbb tu course sy kat UUM neh...
kih3..
tp akhirnya dok syok plak crita psl cinta laa..
rindula..
hahaha..
nak tukaq URL malas lak..
t org cari tak jumpak lakk kan..
hahahah~
malu sorang2...
tp buat bodo ja laa kn??
buat tak tau ja k..
keh3...



4 comments:

dkama said...

haha Kira info la jugak... PEACE...

mesintaip said...

Hahaha...masa awak buat hari tu, awak tengah 'sasau' pasal banyak sangat kerja kursus tak siap lagi.

ketak ketik ketuk: Betul kata dkama, ini pun dah kira info jugak.

Nasrina a.k.a RinaAzam said...

mesintaip.. mana blog awk ya.. bg urlnya

mesintaip said...

Maaf, saya pakai mesin taip. Tak ada skrin untuk paparkan blog..heheh


ketak ketik ketuk: Insya Allah, akan ada bila tiba masa dan ketikanya..