Friday, March 19, 2010

Saya Ada Azam

Dalam hidup..kita mesti kena ada azam... Dalam hidup saya, azam memang amat penting... Mungkin bagi sesetengah orang azam tu xdklah membawa makna sangat pun.. Asalkan berusaha.. Tapi bagi saya x.. Kita kena ada azam.. barulah boleh membawa kita maju ke hadapan... hehe~. Tapi kena berusaha jugak... Supaya azam kita tu jadi kenyataan..Kena jaga azam kita betul-betul.. Supaya jangan pulak azam kita memakan diri kita sendiri. Nak berazam pun biarlah berpada-pada... Jangan berazam lebih-lebih nanti tak mampu nak capai... Bila tiba tahun baru...mesti semua orang akan pasang azam... Masing-masing dengan azam yang baru berlainan dengan tahun-tahun sebelumnya... Tapi saya x.. azam saya.. saya dah 'set'kan supaya sama sejak dari 2 tahun lepas... Yelah kan...banyak2 azam pun buat apa kalau balik2 macam tu jugak... Semua kwn2 dan family saya tahu apa azam saya... Tak ada sapa pun yang menghalang saya dari mencapai azam saya tu.. Alhamdulillah... Harap2 azam saya tu akan tercapai la kan... Apapun saya bersyukur dan sentiasa berdoa pada Illahi agar Dia tetap memelihara azam yang telah saya semai tu sampai bila2... Moga2 azam saya terlaksana dengan berkat dan jayanya... Amin. Doakan saya ya...

2 comments:

PROJEK KELI KANVAS said...

ouh..saya ada cikna... :)

YucIkA said...

hey,
moga azam tu tercapai =)