Tuesday, August 31, 2010

Lelaki Perogol




KRITERIA-KRITERIA PEROGOL

Usia
Kebanyakan perogol berusia 40an tapi ada jugak yang berusia 20 an

Perkahwinan
Sebahagian besar still mempunyai isteri yg sah. Selebihnya bujang dan duda. Ada juga yang pernah berkahwin banyak.

Pendidikan 
Kebanyakan perogol mempunyai tahap pendidikan yang amat rendah. Hanya segelintir sahaja yg mempunyai diploma atau ijazah.

Asal
Lebih separuh drpd perogol berasal drpd pedalaman dan gemar mengadakan sumbang mahram. Mereka juga sering merogol kenalan mereka.

Keluarga
Ramai perogol sebenarnya membesar dgn keluarga dan mempunyai hubungan yang baik dengan keluarga mereka. 

WANITA YANG DIGEMARI

Cantik
Pemangsa berasa selesa dgn wanita yang rupa parasnya cantik dan kemas.

Bentuk Badan
Perempuan ramping dan langsing dilihat lebih menarik berbanding perempuan gemuk dan gempal. Seleksi ini turut merangkumi wanita yang kurus. Namun, ada juga perogol yang tidak memilih bentuk bdn.

Rambut
Perogol cenderung memilih wanita yang berambut panjang.

Warna Kulit
Walaupun wanita berkulit cerah dianggap cantik, namun kebanyakan perogol memilih wanita berkulit sederhana dan sawo matang.

DISINI INGIN DINYATAKAN BAHAWA INFO NI CUMALAH SEKADAR STATISTIK MEREKA YANG PERNAH DITANGKAP KERANA MEROGOL. HAKIKATNYA MEMANG SESIAPA SAJA BOLEH JADI MANGSA ROGOL DAN SESIAPA SAJA BOLEH MEROGOL... 

18 comments:

~ar!eyko san~ said...

nak jadi gemokkkk la..takut..

bantalbucuk said...

hahahha..
taw xpe.

Nasrina said...

arieyako san

ala..kurus pun xpa..tp pandai2 jga diri kay..?? tak semestinya yg gemuk tuu xjd perhatian...

bantalbucuk

ehee..nk jadi gemok jugak ka??

amira said...

jaga pakaian.. insyaAllah terhijab dari musibah begini..
dan jangan musafir seorang diri.. kerana boleh bawa mudarat sebegini

Nasrina said...

amira

ya3..thanks utk peringatan ya..

Fara Nurailiz said...

best la..
:)

Anonymous said...

ko penah kena rogol ke ? mcm ni ke analisa budak u ? mesti universiti kangkong la ni kan

x kira la gemok ke kurus ke...lawa ke...hodoh ke...semua kena balun cik oi. Penah dgr nenek kena rogol ?

alkisah69 said...

erm...minta dijauhi segala petaka yg tidak bertamadun ini...Semoga Allah melindungi kaum wanita selalu...

cikCOKLET:) said...

menakutkan!! larikkssss !!

alkisah69 said...

haha.. interesting.. thanks for sharing hehe..

Nasrina said...

salam anonymous..

thanks utk cacian anda.. fyi..
ni bukan sy reka2 khas..
bkn sy pandai2 buat kajian or whatsoever...
ni sy dapati dari laman web lain
copy paste than share kt sini ja
just 4 sharing ok??
ni mungkin berdasarkan statistik perogol yg ditangkap..
bkn secara keseluruhannya..

p/s: first time nih dpt kutukan.. d bulan posa lak tu..xpa2.. sbar ja..
eh..lain kali ltk la nama ya.. x syok la anonymous ni... :)

Nasrina said...

alkisah 69,
cikcoklet

thanks 4 ur comment :)

alkisah69 said...

haha..mmg dia ni la yang kangkong parit...nk bersuara tapi macam pondan...takut kena rogol ka si anonymous bacul...mmg bahalol bukit!

ProfHariz said...

Kekadang tuh perempuan sendiri yang menjebakkan diri kearah dirogol dengan pemakaian diorg...

Nasrina said...

profhariz

ya..tu pun salah satu faktor jugak~

misyamissyou said...

hishh..takotnye..jgn jalan sorang2..sentiasa berteman..jage aurat pn penting..

el said...

org gila pun depa leh rogol tau..sian betul..huhuhu

GOMO said...

wmmm payah nak cakap rogol merogol ni....harap masing masing peka...